Tietoa meistä

Kuortaneen 4H-yhdistys on perustettu vuonna 1933, vain viisi vuotta 4H-järjestön perustamisen jälkeen. Pitkät perinteet velvoittavat, ja siksi toimintaan panostetaan edelleen vahvasti.

Ajat ovat kuitenkin muuttuneet, ja 4H-järjestö on mukauttanut toimintaansa nykyajan tarpeita vastaavaksi. Maatilat ovat vähentyneet ja tilalle on noussut teknologia eri muodoissaan, maaseudulta väki on muuttanut kaupunkeihin. Tiukka pitäytyminen vain viljelyssä ja maaseutuelinkeinoissa yleisen mielikuvan mukaisesti olisi tietänyt 4H-yhdistyksille loppua monin paikoin jo ajat sitten. Miksi näin ei ole kuitenkaan käynyt? Vastaus kiteytyy loistavasti vain yhteen lauseeseen:

4H-järjestö on sitoutumaton, valtakunnallisesti toimiva nykyaikainen lasten ja nuorten elämänhallintaa ja yritteliäisyyttä tukeva kansalaisjärjestö sekä johtava nuorisopalvelujen tuottaja.

Yrittäjyyskasvatus on aina ajankohtaista, siksi 4H on edelleen voimissaan!

Kuortaneen 4H-yhdistys ry

Toiminnanjohtaja: Piia Pyhälahti

Postiosoite: Keskustie 45, 63100 Kuortane

Sähköposti: kuortane@4h.fi

Puhelin: 040 596 5539

Facebook: Kuortaneen Neljä Hoo  ja  Kuortaneen 4H-yhdistys

Instagram: Kuortaneen4H

Yhteydenotto

Liittymällä 4H:n jäseneksi, pääset osallistumaan yhdistyksen monipuoliseen toimintaan. 4H:sta löytyy tekemistä ja oppimista niin lapsille kuin nuorille. Jäsenyyteen kuuluu digitaalinen 4H-jäsenkortti, josta näet omat tietosi ja jolla saa alennuksia ja etuja. Jäsenillä on lisäksi 4H-tilaisuudet kattava tapaturmavakuutus. Meiltä löytyy myös valtakunnallisten etujen lisäksi paikallisia jäsenetuuksia.

Jäsenmaksu on 40€/yksilö ja 85€/perhe